Alla inlägg under november 2009

Av Noome Sundin - 16 november 2009 09:19

Nu e de 2 veckor sedan som ja bestämde mig för att lägga av helt me allt godis,chips,läsk,fika.. allt.

Bara mörkt bröd, har börjat att äta lunch oxå.. massa grönsaker till maten, minst ½-1timmes rask gång varje dag,
minst 100 situps per dag, hopprep så länge ja kan.. tror inte ja glömt nå ^^
ja har varit antingen mullig lr överviktig hela mitt liv.. nu får de faaan räcka!!!
Ja hatar att vara ute bland folk för ja tror att folk som tittar på mig gör de för dom tycker ja e fet å ful..
ja hatar att se mig i spegeln å på kort.. då spyr ja nästan..
ja vill inte längre, Ja vill oxå vara snygg, kunna gå ut bland folk å känna sig vacker.
Så nu jävlar får de räcka!

Vecka 2 utan godis,läsk,chips m.m

Noome - 2 kilo!


Just nu e klockan 09.30 på måndag morgon, Tessi sitter å kollar på Dora Utforskaren på Tv, ja sitter här vid Robins dator me Sam i knät å kollar runt lite, å Robin ligger å sover än. Sen ja sluta me allt jävla socker så har ja känt mig mycke gladare å piggare så nu klarar ja av att gå upp på mornarna utan att säcka ihop :) hihi..


Jaaa.. Om 2dagar fyller Therese år :D

Faan va tiden gått fort! Ja fattar inte.. känns som det bara va ett litet tag sensom ja gick i 9an me stor mage.
Ja fattar inte! Hon blir redan 4år! :O
Mammas lilla ängel e inte så liten längre ^^ hehe.
Får se hur mycke folk de blir som kommer förbi på Onsdag nu då :) hehe.


Just ja.. Måste få tag på Wålstedth..
Kolla upp hur mycke de tar för  fotografering på Samael, vi har foton på Tessi då hon va 6månader å nu vill vi ha på Samael då oxå så man får i ungefär samma ålder. Jaja..
Nu ska ja byta blöjja på Sam sen försöka väcka Robin så ja får sällskap ut å röka ^^

Hare så bra alla som läser! ByesIii!!!

Av Noome Sundin - 8 november 2009 18:48

Ja.. idag klev ja upp vid 1 tiden.. Robin tog barnen som vanligt hela morgonen å ja sov ut.

Har inte gjort nånting alls idag nästan.. Klev upp.. rökte.. fixa tvätten å disken.. plockat lite.. de e väll typ allt xD

Sen vid 4 så kom Kilten å vi kolla på film, Stan Helsing. Den va rätt ok, lite väl överdriven men rolig ^^

Sen nu kom Robin precis hem från affärn å nu biter han mig på halsen å gör mig tokig xD haha

Snart så kommer Kilten igen (han e på corner å köper pizza) Samael sover å Tessi badar. 

Å bara Kilten kommer ska vi käka å förhoppningsvis blire mer film :)

Å ja ska käka godis xD moahahahahaaa! Sen så e de slut me de för mig.. måste gå ner i vikt..

orkar inte va överviktig längre. Sen på torsdag ska ja ju iväg till dietisten å ^^ längtar.


Jaa.. vad mer? Sitter å skriver me Burken på sms.. han e full som vanligt HAHA xD

Hmm.. jo ja saknar min Omega nå förbannat mycke.. <3

Eeh.. sen vet ja väll inge mer xD

Inte långt tills Tessi fyller 4nu iaf :D 10 dagar !!!

Jävlar va tiden går fort ^^

hihi

Noepp.. nu ska ja slappa, käka å sen mula godis xD va fet för sista gången innan bantning xD haha..

Sen ikväll blire iaf myspys ;) hehe... om inte ja käkar så ja får ont i magen då xD hahaha

ne..


ByesIii!!!

Av Noome Sundin - 5 november 2009 01:52

Inre tankar.

ja kan inte.. ja kan inte.. ja orkar inte..

de går inte längre..

fan.. hur ska ja göra!?!!

ja kan inte låtsas längre, ja e inte stark nog..

ja kan inte..

men ja försöker, varje dag tänker ja på mina underbara barn..

mina vackra, perfekta barn som betyder allt för mig<3

Dom e den enda anledningen till att ja stiger upp på morgonen,
anledningen till att ja försöker andas, försöker le.

_____________________________________________________

Mina Barn.

Therese å Samael e de enda bra ja lyckas me.

Ni två e allt, de bästa som kunde ha hänt mig<3

Förstår inte hur vissa ville att ja skulle göra abort.. ja fattar de inte..

OM ja skulle gjort abort, skulle ja gått varje dag å funderat över ditt ansikte, din ögonfärg,
hur du skulle vara som person, om du skulle vara lika envis som din mamma, lika lat som din pappa.

Idag då ja tänker efter förstår ja inte..

HUR kunde folk säga åt mig att de va bäst me abort?

Ja förstår inte ens hur folk kan göra abort, att neka ett liv..
att ta bort ett person som inte ens fått en glimt av livet.. neeh.. de e inget för mig.
Förstår de inte.. men känner man sig inte redo så e de väll ett alternativ, lr om man skulle ha blivit våldtaget lr
nå sånt liknande då.. Men ja kände mig redo, å ja va ihop me pappan.

Så ja förstår inte hur vissa kunde gå å prata så bakom ryggen på mig å sedan kalla sig mina vänner.

Ni kan dra åt helvete allihopa.

____________________________________________

Allmänt hemma.
Alla här hemma mår skit btw.. Robin har varit hemma från praktiken i över en vecka nu för han mår dåligt,
igår började ja må dåligt.. ont i huvudet å sne helt enkelt.. feber har ja oxå..
Tessi sover skit dåligt å säger att hon har ont i halsen å Sam kan inte sova å ser alltid trött ut å e alldeles
röd kring ögonen precis som han sovit för lite.
Hoppas allt blir bättre snart.
Putte å Emelie mår ju oxå dåligt.. säkert den där jävla grissjukan me mattssons jävla tur >.<
suck..
om de nu finns nå sånt då. Vettefaan va ja ska tro om dedär snacket..
men men..
Va ska ja skriva mer då?...
Förutom att ja saknar Omega så de svider då ja andas,
de smärtar mig då ja e ensam..
De blöder ur mitt hjärta då ja tänker på henne.
Saknar henne så förbannat mycke.. ingen kan någonsin förstå hur mycke ja älskar den människan<3
Therese "Omega" Björk<3 Min mörka ängel. Min räddande ängel

______________________________________

Vill flytta.
blaaaaaaah... så jävla slut i huvudet.. Å ja vill flytta! Ja vill ja vill ja VIIIIIIILL!!!
Hata jävla arbrå.. skit ställe. Visst, de e jävligt bra ställe när man har barn.
Inte mycket liv, nära till allt, affärn, dagis å allt.. men så förbannat tråkigt ställe.
Sen så nästan alla man känner bor i Ljusdal oxå.. vill flytta dit men Robin vill inte..
Skulle va så skönt att bara kunna bjuda över lite folk lr gå över till någon på kvällen å bara snacka skit.
Ja vill oxå kunna umgås me folk..
känner mig så ensam här.. instängd. Känns som någon satt en stor jävla bubbla runt arbrå
å ja får å kan inte komma ut härifrån.. ja  e en fånge..

suck.. neeh.. ska väll försöka sova nu..

hoppas ni haft en rolig läsning.
Tvivlar starkt på att någon läser men ändå xD
har en blogg bara för att kunna skriva av mig lite så :P

hehe.

men.. neeh.. NattiNatti ingen.

Presentation


Noome här!
Stolt ensamstående tvåbarns mamma. Galen, kaxig å klantig person å även tattoo å piercing beroende! :D
Läs om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards