Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Grattis Samael 1 år! :D

Av Noome Sundin - 12 april 2010 07:38

 

Idag fyller min buspojke år! :D Faaan va fort tiden går!
Läskigt jävla fort.. Va ju faan bara nån vecka sen som han ploppa ut tycker ja :S
men.. jaa.. Nu blir han 1år iaf :D Får se hur de blir idag, ja e ganska säker att mamma, patrik, mattias, emelie, jenny, saga, erik å njörn kommer över. Robin kommer över de vet ja men vet inte när.
Hoppas mina pengar kommer in idag så ja kan sticka iväg å handla lite fika å så..
Sen Samael skulle ju nästan haft en liten tårta för sig själv :)
Sätta honom naken på golvet me tårta framför sig å låta honom kladda å grejja precis som han vill ^^ hehe..
Jaa.. Sandra har åkt in på BB nu hon oxå :D
Så kanske så kommer de en liten "kusin" till Sam å Tessi idag oxå :)
Håller tummarna att allt kommer gå bra, älskar dig Sandra!<3
Nu måste ja städa lite å damsuga innan de kommer hit folk ^^
Hör kanske av mig senare :) får se om ja orkar ^^


Herrå! :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noome Sundin - 18 augusti 2010 00:58

Hej igen, ja vet att ja e as dålig på att hålla igång min blogg men orka xD Skriver när ja känner för de helt enkelt, vill ju bara skriva av mig så :)   Ja längtar som fan till på fredag, en kille (Joakim) som ja pratat me ett tag kommer hit då...

Av Noome Sundin - 18 juli 2010 14:33

Tjo alla fulingar. Jaa.. trött, arg, lessen, grinig, förbannad... Allmänt BESVIKEN PÅ MÄNSKLIGHETEN. Finns de inge normalt folk nu för tiden?... Jaja.. orkar inte tjafsa >.<   Ska väll ta å prata om nå bra ist :) Denna vecka (trolig...

Av Noome Sundin - 3 juli 2010 11:06

Länge sen ja skrev nu.. förbannat länge sen.. ska försöka skriva så mycke som möjligt som hänt innan ja måste sluta ^^ Ska på Dop idag kl 1 :) mer info kommer strax ^^Men men..För de första, slut mellan mig å Burken.Inge speciellt som hände, de funka...

Av Noome Sundin - 7 maj 2010 19:07

Hallå allihopa, nu va de ett tag sen ja skrev igen xP faaan.. tappar bort mig totalt ibland å glömmer att ja ens har en blogg :Pinte konstigt att man inte har mycke läsare xD   Jaa.. vart fan ska ja börja?!?Börjat umgåtts mycket me två helt und...

Av Noome Sundin - 26 april 2010 06:57

Gomorron allihopa! Klockan e just nu 06.57 å här sitter ja igen. Samael sitter i sin matstol bakom mig å äter smörgåsrån å kollar på Pingu :)Therese å Burken sover än.Men Tessi vaknar nog vilken sekund som helst hon.. Burken ska få sova ett tag til...

Presentation


Noome här!
Stolt ensamstående tvåbarns mamma. Galen, kaxig å klantig person å även tattoo å piercing beroende! :D
Läs om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards