Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

Doooopet! läskigt xD

Av Noome Sundin - 3 juli 2010 11:06

Länge sen ja skrev nu.. förbannat länge sen.. ska försöka skriva så mycke som möjligt som hänt innan ja måste sluta ^^ Ska på Dop idag kl 1 :) mer info kommer strax ^^
Men men..
För de första, slut mellan mig å Burken.
Inge speciellt som hände, de funka bara inte.. älska honom då ja gjorde slut men de gick bara inte..

Sen så har ja ju börjat umgåts väldigt mycke me Jesper å Mische nu, helt underbara människor.. Överlycklig att ja fick tbx kontakten me Jesper :)
vet fan inte vart ja hade varit idag om de inte vore för dom två ! Å då e ja allvarlig.

älskar dom så förbannat mycke <3

Sen så... jaa, Tessi har fått sommarlov nu.. Tills början av Augusti om ja förstått allt rätt :/ som ett vanligt sommarlov iaf..

Sen nu kl 1 ska ja å barnen till Arbrå kyrka för min barndomsväns dotter ska döpas.. Söta lilla Zoé ^^ Å ja ska va gudmor så ja ska stå där framme å hålla i henne! Skit nervös! Tänk om de blir varmt å ja svimmar! :O läskigt!!.... men jaa... finns väll inte så mycke å göra än att vänta å se :S usch....

Blir massa folk där oxå.. åsså ska ja stå där å hålla i barnen som e anledningen till att alla e där.. alltså.. alla kommer titta mot mig! oO scaaaaary!!! *ryser*

Så jaa.. va mer kan ja säga just nu?

Stressad, nervös, trött, illamående.. osv osv osv..... gaaaaaaaaah!!!

Men snart kommer Robin hit så ska ja få vila en liten stund, duscha sen ska vi börja klä på oss å så :)

Robin ska oxå dit som ni (om någon läser) kanske förstår xD

Å maaaaaaaaaaaaassa annat folk.. som kommer kolla mot mig... GAAAAAAH!!!

måste sluta skriva nu innan ja springer å gömmer mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noome Sundin - 18 augusti 2010 00:58

Hej igen, ja vet att ja e as dålig på att hålla igång min blogg men orka xD Skriver när ja känner för de helt enkelt, vill ju bara skriva av mig så :)   Ja längtar som fan till på fredag, en kille (Joakim) som ja pratat me ett tag kommer hit då...

Av Noome Sundin - 18 juli 2010 14:33

Tjo alla fulingar. Jaa.. trött, arg, lessen, grinig, förbannad... Allmänt BESVIKEN PÅ MÄNSKLIGHETEN. Finns de inge normalt folk nu för tiden?... Jaja.. orkar inte tjafsa >.<   Ska väll ta å prata om nå bra ist :) Denna vecka (trolig...

Av Noome Sundin - 7 maj 2010 19:07

Hallå allihopa, nu va de ett tag sen ja skrev igen xP faaan.. tappar bort mig totalt ibland å glömmer att ja ens har en blogg :Pinte konstigt att man inte har mycke läsare xD   Jaa.. vart fan ska ja börja?!?Börjat umgåtts mycket me två helt und...

Av Noome Sundin - 26 april 2010 06:57

Gomorron allihopa! Klockan e just nu 06.57 å här sitter ja igen. Samael sitter i sin matstol bakom mig å äter smörgåsrån å kollar på Pingu :)Therese å Burken sover än.Men Tessi vaknar nog vilken sekund som helst hon.. Burken ska få sova ett tag til...

Av Noome Sundin - 24 april 2010 06:41


Giaaaaaaaaaaaah.... *gäsp* Klockan e nu 06.30 å Samael väkte mig för en halv timme sen typ.. Satte honom i sin matstol å gav honom ett rån medans ja gick ut å rökte. Han skrämde livet ur mig! Stolen e vit  å han har en vit t-shirt å ljusgråa...

Presentation


Noome här!
Stolt ensamstående tvåbarns mamma. Galen, kaxig å klantig person å även tattoo å piercing beroende! :D
Läs om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards