Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Mår faktiskt BRA! :D

Av Noome Sundin - 18 augusti 2010 00:58

Hej igen, ja vet att ja e as dålig på att hålla igång min blogg men orka xD

Skriver när ja känner för de helt enkelt, vill ju bara skriva av mig så :)


Ja längtar som fan till på fredag, en kille (Joakim) som ja pratat me ett tag kommer hit då! Ska vi "dejta" typ ;P

Tycker om honom så jävla mycket redan, kan knappt vänta på att få träffa honom!

Sitter varje kväll/natt å pratar å camar genom skype.

Han e helt jävla underbar! Tror de kommer gå hur bra som helst.

Har inte träffat honom "irl" ännu å ja tycker redan om honom så förbannat mycket.

Ja hoppas verkligen att han e så som han verkar å att han tycker om mig lika mycket efter han ser mig riktigt. Ja vet ju att ja inte ser ut som en som alla killar jagar precis. Men men..

Håller tummarna där iaf ^^


Samael har varit jätte grinig nu senaste dagarna.. sovit dåligt, vaknat ca 2-3ggr per natt, skrikit å inte velat äta nå alls nästan. Men så idag kände ja efter i hans mun å han har tydligen fått 2 hörntänder direkt! Stackarn.. inte konstigt att han varit lessen å förbannad :( Men nu verkar han må mycket bättre iaf <3


Therese e de som vanligt me, hon växer å växer å slutar aldrig växa xD

Fan hon ser inte ut å vara 4 år !  Hon e en envis liten sak, å kaxig har hon blivit oxå! Å om de e något ja inte tycker om när barn e så e de kaxig >.<

usch va vi bråkar ibland hon å ja.. men fy satan va underbar hon e <3


Imon har ja inget alls planerat, vågar fan inte planera nå för vädret.

Fan va ju as varmt ett par dagar sen slog de om som bara faaaan å de blev iskallt oO usch.. Hade tänkt gått ut på lekparken me barnen idag men de va kallt å blåste som faan så vi blev inne ist.


Sen e de väll inte så mycket mer ja har å skriva tror ja? ...

Annars skriver ja väll igen nu nån dag kanske om ja kommer på något :P


Byeee!

Ting Out.

 
 
N

N

18 augusti 2010 01:09

Kika gärna in på min blogg och se om den intresserar dig! :)

http://ndk.bloggplatsen.se

Noome Sundin

18 augusti 2010 09:16

Det gör jag gärna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noome Sundin - 18 juli 2010 14:33

Tjo alla fulingar. Jaa.. trött, arg, lessen, grinig, förbannad... Allmänt BESVIKEN PÅ MÄNSKLIGHETEN. Finns de inge normalt folk nu för tiden?... Jaja.. orkar inte tjafsa >.<   Ska väll ta å prata om nå bra ist :) Denna vecka (trolig...

Av Noome Sundin - 3 juli 2010 11:06

Länge sen ja skrev nu.. förbannat länge sen.. ska försöka skriva så mycke som möjligt som hänt innan ja måste sluta ^^ Ska på Dop idag kl 1 :) mer info kommer strax ^^Men men..För de första, slut mellan mig å Burken.Inge speciellt som hände, de funka...

Av Noome Sundin - 7 maj 2010 19:07

Hallå allihopa, nu va de ett tag sen ja skrev igen xP faaan.. tappar bort mig totalt ibland å glömmer att ja ens har en blogg :Pinte konstigt att man inte har mycke läsare xD   Jaa.. vart fan ska ja börja?!?Börjat umgåtts mycket me två helt und...

Av Noome Sundin - 26 april 2010 06:57

Gomorron allihopa! Klockan e just nu 06.57 å här sitter ja igen. Samael sitter i sin matstol bakom mig å äter smörgåsrån å kollar på Pingu :)Therese å Burken sover än.Men Tessi vaknar nog vilken sekund som helst hon.. Burken ska få sova ett tag til...

Av Noome Sundin - 24 april 2010 06:41


Giaaaaaaaaaaaah.... *gäsp* Klockan e nu 06.30 å Samael väkte mig för en halv timme sen typ.. Satte honom i sin matstol å gav honom ett rån medans ja gick ut å rökte. Han skrämde livet ur mig! Stolen e vit  å han har en vit t-shirt å ljusgråa...

Presentation


Noome här!
Stolt ensamstående tvåbarns mamma. Galen, kaxig å klantig person å även tattoo å piercing beroende! :D
Läs om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards