Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Trött som faaaan!!!

Av Noome Sundin - 19 april 2010 15:51

19e April idag.. måndag. Å ja e aaaaaas trött!
Varit vaken hela natten för att försöka vända tbx på dygnen,
kan va en fördel att kunna sova på nätterna tills fredag då barnen kommer hem xD
Har inte gjort ett skit idag, bara suttit framför datorn å kollat runt..
kollat på några avsnitt av "Karin". Men de e väll typ allt de...
Senare idag händer de inte heller ett skit, ska försöka få tag på pengar så ja kan gå å köpa nå å äta! Känns så jävla dumt att stå å göra mat bara åt sig själv..
Så hoppas ja ska kunna få råd me nå micro mat ^^
Hmm.. vad mer?
Han har tagit kontakt me mig igen.. drygt som faaan...
han tar kontakt me mig periodvis, verkar som han ibland kommer på typ "Just ja faan henne kan ja ju skrämma upp oxå!".. jävla idiot..

Lämna mig bara ifred nångång! Okej?!?

Suck..
just nu vill ja bara få hem Burk, saknar honom så jävla mycke. Mår så dåligt utan honom, å nu va de ju länge sen sist vi sågs oxå x'O
kom hem älskling :(

orkar fan inte skriva mer, så jävla trött att mina ögonlock bara faller ihop då å då.. svårt att koncentrera mig på va ja skriver när allt blir suddigt hela jävla tiden >.< snart kan ja lägga mig iaf ^^ ska bli myys att sova..
önskar bara älsk kunde ligga breve mig x'(

Ja älskar dig Burken<3 kom hem

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noome Sundin - 18 augusti 2010 00:58

Hej igen, ja vet att ja e as dålig på att hålla igång min blogg men orka xD Skriver när ja känner för de helt enkelt, vill ju bara skriva av mig så :)   Ja längtar som fan till på fredag, en kille (Joakim) som ja pratat me ett tag kommer hit då...

Av Noome Sundin - 18 juli 2010 14:33

Tjo alla fulingar. Jaa.. trött, arg, lessen, grinig, förbannad... Allmänt BESVIKEN PÅ MÄNSKLIGHETEN. Finns de inge normalt folk nu för tiden?... Jaja.. orkar inte tjafsa >.<   Ska väll ta å prata om nå bra ist :) Denna vecka (trolig...

Av Noome Sundin - 3 juli 2010 11:06

Länge sen ja skrev nu.. förbannat länge sen.. ska försöka skriva så mycke som möjligt som hänt innan ja måste sluta ^^ Ska på Dop idag kl 1 :) mer info kommer strax ^^Men men..För de första, slut mellan mig å Burken.Inge speciellt som hände, de funka...

Av Noome Sundin - 7 maj 2010 19:07

Hallå allihopa, nu va de ett tag sen ja skrev igen xP faaan.. tappar bort mig totalt ibland å glömmer att ja ens har en blogg :Pinte konstigt att man inte har mycke läsare xD   Jaa.. vart fan ska ja börja?!?Börjat umgåtts mycket me två helt und...

Av Noome Sundin - 26 april 2010 06:57

Gomorron allihopa! Klockan e just nu 06.57 å här sitter ja igen. Samael sitter i sin matstol bakom mig å äter smörgåsrån å kollar på Pingu :)Therese å Burken sover än.Men Tessi vaknar nog vilken sekund som helst hon.. Burken ska få sova ett tag til...

Presentation


Noome här!
Stolt ensamstående tvåbarns mamma. Galen, kaxig å klantig person å även tattoo å piercing beroende! :D
Läs om du vill veta mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Klockan

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards